Labels

Thursday, August 23, 2012

Renungan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Sekadar nak share apa yang bermain di fikiran. Semalam pergi ke kedai emas. Berapa besarlah sebentuk cincin emas yang bernilai RM500 ? Kalau 5 tahun dahulu sebentuk cincin emas bernilai RM500, besar juga. Dari jauh dah nampak kilauan nya. Tapi sekarang , cincin emas bernilai RM500 serupa cinin emas bernilai RM100 atau lebih rendah daripada tu.. Lihatlah betapa nilai wang kita semakain menyusut. 5 Tahun akan datang, nilai cincin emas RM500 itu tidak mustahil akan bernilai RM200 atau lebih rendah daripada itu.
Nasihat saya, mulalah membeli emas dari sekarang. Kalau nak tunggu duit lebih baru nak beli emas, lambat lah ceritanya. By the time kita ada duit lebih,,harga emas pun semakin meningkat.
Untuk sesiapa yang di luar sana yang ingin membeli emas secara ansuran,PUBLIC GOLD SDN BHD ada menyediakan kemudahan EPP easy payment plan dimana anda boleh membeli emas secara ansuran ikut kemampuan.

Kelebihan plan ini dari membeli di kedai emas ialah
ANDA BOLEH LOCK HARGA EMAS, maknanya walaupun harga emas telah meningkat, anda masih memebeli emas tersebut dengan harga yang telah dipersetujui bersama.
Berminat? Sila hubungi saya di 013-817 4166

No comments:

Post a Comment