Labels

Wednesday, December 12, 2012

Kelebihan Dealer Public Gold 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Apa khabar? Sudahkah anda membuat simpanan dalam bentuk emas, kalau belum, baik bertindak sekarang. Saya cadanagkan anda menukar simpanan untuk pelajaran anak- anak anda ke dalam bentuk emas fizikal kerana simpanan itu hanya akan diguna selepas anak-anak selesai sekolah menengah, maknanya jika kita mula menyimpan seabaik aje anak kita lahir, tempoh simpanan adalah lebih 15 tahun.  Dari pengalaman saya sendiri, pada tahun 1990 harga 1 grm emas adalah sekitar RM35 - RM40 dan sekarang ini 1 grm emas bernilai RM 170-190.
Fikir-fikrlah sendiri... jika berminat, saya cadangkan anda membeli berniali RM20k yang membolehkan anda menjadi dealer Public Gold.

Apa kelebihannya ; sebagai normal dealer anda dapat menikmati promosi-promosi yang ditawar oleh Public Gold Berhad. Pada masa artikel ini ditulis, saya tertarik dengan insatif yang diberi dimana setiap belian peribadi RM250ksetiap bulan selama 6 bulan tanpa gagal, anda layak menerima Rm12k dari syarikat.

Mungkin ada yang terfikir, mana ada duit nak beli RM250k setiap bulan? Sebenarnya, kalau kita rajin monitor harga emas, kita boleh membeli dan menjual emas ,samada kepada pelanggan atau kepada Public Gold setelah kita mempertimbangkan harga belian kita dulu dengan harga PG BUY. Ingat kita akan terima 0.5% dari setiap jualan.
M... menarikkan, timbang-timbangkanlah pendapat saya ini..

BERMINAT HUBUNGI SAYA DI 013 8174166

No comments:

Post a Comment