Labels

Tuesday, December 11, 2012

Mulalah menyimpan wang dalam bentuk emas..

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Sahabat yang dihormati... semalam pergi ke pasar. Bawa duit RM 100, rasa macam tak percaya..sedikitnya barang yang dapat dibeli dengan wang kertas RM100. Mak selalu berkata " masa kamu kecik-kecik dulu wang kertas RM100 tu dapat belanja barang rumah untuk satu bulan. tapi sekarang ni, usahkan belanja 1 bulan, 1 minggu pun tak cukup.
Apa dah jadi? Mana perginya nilai RM100 tu ? Mm... dah ditelan inflasi. Perasan ke tidak, sekarang ni kadar inflasi semakin pantas. tanpa kita sedari, kalau tahun lepas lita ada RM30,000 di bank. Adakah nilai Rm30,000 itu masih sama? Jawapannya tidak. Kalau kita simpan RM30,000 dan berharap mendapat pulangan 10%, adakah anda mendapat pulangan 10% jika dibandingkan dengan nilai mata wang yang telah susut nilai. Anda jawablah sendiri...

Apa tindakan kita untuk mempastikan simpanan kita tidak susut nilai.? JAWAPANNYA MUDAH AJE..MULALAH MENYIMPAN DALAM BENTUK EMAS SAMADA BRANG KEMAS ATAU JONGKONG EMAS.

Mungkin ada yang bertanya, mana ada duit nak beli emaas, emas mahal harganya. Ok... jangan berputus asa, saya boleh membantu anda untuk mula menyimpan emas. Di Public Gold Sdn. Bhd, anda boleh membeli emas secara ansuran selama 4 bulan. Anda hanya dikenakan charge perkhidmtan yang sangat rendah... apa lagi, bertindak sekarang.

Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi saya di 013-817 4166
 

No comments:

Post a Comment